mandag 21. desember 2009

Middag og "Ikke Naken"

I dag hadde jeg avtalt med Marthe og Siwi at vi skulle spise middag på Egon. De to har jeg kjent i mange, mange år, og vi har jobbet mye sammen på hundepensjonatet da vi bodde på Bjoa.
Da jeg kom ut holdt jeg på å skalle hodet i en svæææær istapp som hang ned fra taket! Den var rene drapsvåpenet! Og etterpå måtte jeg grave frem bilen, som var delvis nedsnødd. har litt problemer med radiatoren på den, så jeg måtte fylle på vann og frostveske. Og så var det bare å få start på den da... Hah! Flinke bilen min startet helt uten problemer, og brummet fornøyd!

På Egon hadde vi det kjempekoselig! Egon er en av de få spisestedene i Haugesund jeg virkelig liker. Alltid god mat, alltid bra betjening, og helt greie priser! Dessuten er det rett og slett koselig der! Jeg spiste Blackened Chiken, som er min favoritt der. Og det var som vanlig himmelsk deilig!








Etterpå dro jeg hjem, og ryddet litt full fart, og så kom Marthe på filmbesøk. Vi så den herlige, norske filmen "Ikke naken", og lo godt av endel av replikkene der. Med vårt syn på menn, så er det liksom umulig å ikke kjenne seg igjen i filmen. Hehe... Hun som spiller hovedrollen gjør virkelig en strålende jobb!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar