onsdag 28. april 2010

Roser fra en fremmed

I dag skjedde det noe morsomt, og fullstendig uventet, men som likevel gjorde meg i utrolig glad!

Jeg og venninne-Anja var ute og kjørte tur, og skulle bare en liten tur innom på en av distriktets shell-stasjoner for å kjøpe karamellkaffi som vi ALLTID drikker. Vi gikk inn, og satt kursen mot kaffimaskinen, og så kom det plutselig en en mann med to rosebuketter som han ga til oss. Jeg ble så perpleks at jeg vet ikke om jeg sa takk engang, sannsynligvis ikke. Huff, burde jo takket, men jeg ble så satt ut at jeg mistet munn og mæle.

Rosene var kjempefine, og det ble jo veldig koselig med roser på bordet her. Synes det var så utrolig hyggelig gjort av den fyren, for jeg er liksom ikke så bortskjemt når det gjelder det å få blomster. Han gjorde i allefall MIN dag fin!!!

Takk, du ukjente mann, som fikk meg til å smile på en regntung dag! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar