fredag 9. april 2010

Snart flytteklar

Nå nærmer det seg med stormskritt. Jeg antar at i morgen, eller i overmorgen, så flytter jeg, Mari-Lene, Prada, og Punky inn i Mølstrehuset. Det kommer til å bli fryktelig tomt å bo uten Alf, men vi er heldigvis veldig gode venner, og skal prøve å stille opp for hverandre fremover også.

Skal bli spennende å få på plass våre egne ting, og se hvordan det blir. Er endel ting og tang jeg mangler, men det kommer nok etterhvert. Når de får opp parabol, og vi kan se på tv, så blir det nok koselig. Og så har jeg bestillt internett, for det MÅ man jo ha. Hehe...

Huset "vårt".

Kjøkken

Kjøkken

Stuen

Huset er bygget i slike halv-etasjer.

Nemi, husvertens vakre pusejente!

Nemi

3 kommentarer:

  1. verdens fineste lille pus <33 Håper du vil trives :)
    klem Maria

    SvarSlett
  2. Ja, det var en nydelig katt! Jeg er SÅ svak for hvite katter!!! Kommer nok garantert til å trives :)

    SvarSlett