tirsdag 30. mars 2010

Singel

Javel, så ble det min tur også. Etter 20 sammen med Alfebassen min, så ønsker han altså å avslutte ekteskapet vårt. Ingen hemmelighet at vi har slitt lenge, og vi har virkelig jobbet for å prøve å få det til å fungere. Dessverre så funker det ikke, så nå skal vi leve hver for oss. Jeg gruer meg ihjel, for jeg hater å være ensom, og er skikkelig mørkredd!

Jeg har funnet en ganske koselig enebolig i landlige omgivelser, hvor jeg fikk lov å ha hundene også. HURRA!
Huset har vært brukt som hytte av noen tyskere, og bærer selvfølgelig litt "hyttepreg", men satser på at det blir kjempebra når jeg får på plass mine egene ting!

Jeg kjenner folkene litt fra før, for de har holdt til i samme rideklubb som oss. De har hund de også, en collietispe som heter Lissy. Prada gikk kjempefint overens med Lissy, så dette skal nok bli bra. Punky synes at alle nye hunder er litt skumle, så hun trenger nok litt mer tid, men jeg antar det kommer til å gå helt fint etterhvert.

Det beste av alt er hagen... Den er SVÆR! Med noen store trær, vanndam med fontene, og om sommeren har de partytelt i hagen. Tror det blir veldig koselig der.
Jeg begynner å flytte inn når de har ryddet ut av huset, for nå står det endel "hyttemøbler" der.

It`s over... :`(

2 kommentarer:

  1. Lykke til med starten på ditt nye liv. Du skal se du slutter å være mørkeredd og får det finere enn finest! Klem.

    SvarSlett
  2. Gleder meg til du skal flytte inn Anja, blir så koselig å ha dere på tunet når jeg er hjemme på ferie^^ Velkommen!

    Klem Maria

    SvarSlett