lørdag 24. juli 2010

Litt bilder bare...


Slenger bare ut noen av de siste bildene jeg har tatt. Har faktisk tatt mye mindre bilder i sommer, enn jeg vanligvis pleier. Neste weekend skal jeg og venninne-Anja til Nesbyen på hundeutstilling, pluss at vi skal en tur til Sverige, så da blir det sikkert tatt litt bilder antar jeg :)

Alle har klaget på været i sommer, selv synes jeg det er kjempekoselig med sommer-regn som slår mot bakken. Utsikten min fra soverommet var slik som dette her en dag, og jeg syntes bare det var vakkert!

Slik ser stuen ut nå med de nye gardinene. Jeg ville ha noen lyse gardiner siden det er så mørkt hos meg. Synes det ble mer "meg" med disse lyse. Ganske fornøyd!

Jeg har fått en ny nabo!!!
Han bor i det svææære grantreet utenfor soveromsvinduet mitt, og hver morgen ligger jeg i sengen min og kikker ut på han. Han er en morsom fyr, og jeg kaller han Håkon. Han er mannen i mitt liv for tiden, og den eneste som er i nærheten av soverommet mitt. Hihi... :)

Verdens beste gullunger!
Pradagull og Punketroll.

Fra hagen :)

Fra hagen.

Fra hagen.

2 kommentarer:

  1. hei på deg , costa del Skjold som bare er inne å sjekker at du oppdatere :) du skal få en jobb hos meg på den føysa i hagen din :) hilsen hu brunaste i skjold :)"fnis"

    SvarSlett
  2. Jada, jeg må jo oppdatere av og til. Hehe... Håper dere koser dere i Skjold :)

    SvarSlett