tirsdag 27. juli 2010

150 dager igjen

Jeg lovet meg selv dyrt og hellig at jeg ikke skulle ha noe juleblogging før begynnesles av November i allefall, men... jeg ELSKER jo julen, og alt den har med seg i en mørk vintertid. Og helt uten at jeg ville det, så begynte jeg å telle dager, og kom frem til at det i dag er akkurat 150 dager igjen til julaften. Det er dager som går veldig fort. Heldigvis så er jeg begynt med forberedelser, og har full kontroll, så når desember kommer,, så skal jeg slappe av og kose meg.

Jeg har laget liste over hvem jeg skal kjøpe gaver til, hvem som skal ha julekort, og liste over kalendergavene til Mari-Lene, så jeg har en viss kontroll. Og i dag har jeg lastet ned noen julesanger jeg ikke hadde fra før, så da bare MÅTTE jeg høre litt på julemusikk. Fordelen med å være singel er at jeg kan spille julemusikk NÅR jeg vil, hvor LENGE jeg vil, og hvor HØYT jeg vil! HURRA!

Lurer på hvordan julen i år blir... Det blir jo min første jul som singel. Mulig det blir litt vemodig, men jeg vil i allefall prøve å gjøre mitt beste for at jeg, Mari-Lene, og hundene våre skal få et koselig julepyntet hjem her i skogen. Og jeg håper at Punketrollet ikke river ned hele juletreet.
I allefall ikke første dagen... Hehe...

Det store spørsmålet: Blir det hvit jul i år også?
Jeg håper det av hele mitt hjerte!

Ikke bare unger som venter på snøen.
Hunder kan være like forventningsfulle når de vet at noe skal skje.

Julepyntet Prada. Hun er så vakker!!!

Tidlig morgen, og snøen er kommet.

Og herregud som jeg glederm eg til å spise julefrokost hos Ingvill & co!
I fjor hadde vi det helt superkoselig!!!

4 kommentarer:

  1. For noen nyyyyydelige bilder!!! Du er helt rå til å fange stemningen!!

    SvarSlett
  2. Altså, wulfigirl. Nå har jeg jo alltid syntes du var litt sånn halvgæern. Men nå er jeg jammen i tvil, for dette minner mer om HELGÆERN!
    (Ps- nydelige bilder!)

    Sirkus

    SvarSlett
  3. Ja og nå er det faktisk mindre enn 150 dager til jul, hurra! Jeg ble i skikkelig god stemning av denne bloggen, håper jeg får være med på julefrokosten i år, det så fantastisk gøy ut:)

    SvarSlett