tirsdag 13. juli 2010

Sommer-oppdatering :)

Det er sommerferie, og det har vært lite blogging i det siste. Sommerværet har kanskje ikke vært det aller beste, men jeg er fornøyd likevel.
For en uke siden slapp vi Troja på sommerbeite. Hun går hos Janne, som eier Stall Nord på Tjernagel. Der koser hun seg på et stort beite, sammen med varmblodsen Shalai som hun har funnet tonen med.

I går var jeg og Mari-Lene der ute og besøkte dem, og ga dem noen gulrøtter. De må jo få LITT godis når det ferie! Da vi kom sto hestene og sløvet i sommersolen, og viftet vekk fluer for hverandre. De ble glad for besøk, og de ble i ALLEFALL glade for gulrøttene!

Fine Troja!!!

Begge to ville ha gulrøtter, og kos!

Cirkus next?

Shalai fikk ALDRI nok av kos, og ville kose hele tiden!

Mari-Lene og Troja på beitet.

Tusler avgårde...

...Og rir opp igjen, uten sal og hodelag.

To gode venner i farta.

Ikke mange unghester jeg hadde latt ML fått lov til dette med!
(Men Troja er unik! )

Det var litt oppdatering på hestefronten. På hundefronten er det travelt for tiden. Jeg passer nemlig på lille Dina, som er en puff valp på alder med Punky. Og jeg trenger vel neppe SI at det er livlig her for tiden! Prada, Punky og Dina har masse energi, og er full fart hele tiden omtrent. Kan ikke annet enn å le av dem, for de finner på så mye morsomt!

Kinesergjengen min :)

Lille Dina.

Pradagullet mitt!

Full rulle!!!

Karate-Dina, og en noe vettskremt Punk. *Ler*
Og ellers så går mye av tiden min med til å følge med på Tour de France. Siden jeg ikke har tv, så må jeg se det hos mamma, så da har vi det kjempekoselig! Synes det er veldig spennende med TdF, og har fulgt med noen år nå etterhvert.
Har til og med vært til stede under VM i sykling noen ganger, og det er HELT FANTASTISK gøy!!!

Thor Hushovd, VM i Salzburg.

Dette er bare en BRØKDEL av de norske som sto der vi oppholdt oss i Thifenbach.

2 kommentarer:

  1. jeg er aktiv leser av bloggen deres.. meeen er ikke så aktiv å kommentere, eller å oppdatere min egen blogg.. men å lese deres gir meg lyst til å oppdatere min også :) fortsett å blogge :) og ML er kjempeflink å ri når hun får lov å ri helt bar.. imponerende.. :)

    Og flotte bilder av vofsene :)

    SvarSlett