søndag 8. august 2010

Bursdag hos Munoz

I går hadde Truls, sønnen til et vennepar, bursdag, og i den anledningen hadde de "Åpent hus". Det er en superkoselig familile, så jeg fant ut at det ville være kjempekoselig å ta en tur dit. Jeg allierte meg med grethe, for å være sikker på at det i allefall var NOEN jeg kjente som skulle dit.

Klar for bursdag!

Da vi kom dit var ungene i full gang på trampolinen, og de voksne satt på terassen og pratet om løst og fast. Hilste på de jeg ikke kjente fra før, og slo meg ned i en hagestol sammen med de andre. Det var en herlig, avslappet stemning, og det virket som alle koste seg.

Slapper av på terrassen hos Liv og Franc.

Lisa

Karina

Stine

Liv

Når ungene var blitt varme etter å hoppet på trampolinen, kjølte de seg ned i bassenget. De plasket og lo, og hadde det helt supert. Skulle ønske jeg hadde basseng i hagen! Men, men... Jeg får nøye meg med vanndammen til husverten. Hihi...

Espen i farta!

Truls, bursdagsbarnet :)

Gutta i bassenget

Mens guttegjengen okkuperte bassenget, stakk jentene av med kameraet mitt og hadde photoshoot i badstuen.

Stine og Lisa

Karina, Lisa og Stine

Karina

Stine

Lisa i farten!

Stine i farten.

Satt oss til bords og koste oss med grillede pølser, hamburgere, laks fra Grønnland, og flere typer nydelige salater! Ble virkelig god og mett, og maten smakte nydelig! Da det senere ble tid for kaker var jeg sikker på at jeg ikke kom til å få plass til så mye som en smule. Nuvel, Oreokaken ga meg vann i munnen, og jaggu ble det plass til mer likevel. Oreokake er bare SÅ nydelig!

Ikke bare JEG som digger oreokake tydeligvis. Hehe...

Masse godt!

Franc prøvde å få Robert og Roger med på å hive stakkars MEG i bassenget, men heldigvis klarte jeg å unngå det. Men jeg er ikke tvil om at franc kommer til å dytte meg uti der en vakker dag. Han er full av fantestreker, og det er jo det som er sjarmen med han. Hehe....

Sjefsbølla him self, Franc. Han pønsker på hvordan han skal kaste uskyldige jomfruer uti bassenget! Hi, hi, hi...

Meg og Robert

Roger

Robert

Grethe

Robert med den stoooore........................ Kikkerten! :)

2 kommentarer:

  1. Nå prøver jeg igjen å få publisert et innlegg her!!!!!Så gøy å lese Anja, alltid gøy når du er i nærheten:) Håper du snart tar turen igjen, og at du skjønner at du ikke trenger anstand når du kommer til oss, "VI BITER IKKE":) Ellers lurer jeg på om der ikke er flere enn min mann som liker å finne på fantastreker......hva med deg??????Ha en fortreffelig dag, og husk at det kan være lurt å ta med badetøy neste gang!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Jeg finner da aaaaaldri på fantestreker. Hihihi...
    Badetøy skal bli! Vi får ta et skikkelig beach-party hos dere ;)

    SvarSlett