mandag 11. oktober 2010

Still alive!

Guri malla, det er jo 2 mnd siden sist jeg blogget! Jeg har ikke glemt bloggen min, men jeg har liksom ikke hatt tid til å skrive! D
Det er så mye som skjer i livet mitt, og døgnet har alt for få timer!
Her er litt oppdateringer:

Hestefronten:
Vi i Haugesund Rideklubb har lagt bak oss to vel gjennomførte ridestevner. Først var deet KM i sprangridning, og helgen etterpå var det KM i dressurridning. Det var MYE jobbing på oss, og både store og små bidro med masse hjelp, både før, under og etter stevnene. Klubben fikk masse positive tilbakemeldinger fra andre rideklubber som gjestet oss, og det satt vi stor pris på!

Vi har bestemt oss for å selge Troja. Jeg synes det er forferdelig trist, men Troja og Mari-Lene passer ikke sammen. ML savner sprangridningen, og vil ha en lærehest som hun kan hoppe med. Troja derimot er en hest med stort potensiale innen dressur, og bør få komme til noen som kan utvikle henne videre.

Ikke akkurat spranghest, men gjør så godt hun kan.

Hundefronten:
Her har det ikke skjedd så mye. Prada og Punky er fortsatt friske og raske, og finner på de utroligste spilloppene av og til. De er de beste jentene i verden!

På privat fronten:
Jeg har det fordømt bra! Solen skinner på meg, og jeg elsker livet mitt! Har fått masse, masse kommentarer på at jeg har blomstret veldig opp etter jeg ble singel. Gøy å høre at andre folk også legger merke til det, for jeg merker det selv også, jeg er annerledes! Jeg smiler til verden, og nesten på grensen til det som kalles lykke.
Jeg treffer masse kjekke folk i hverdagen, og ser hele verden på en ny måte. :)

Jeg har kjøpt meg ny bil! En 2002 modell Hyundai Galopper. den har hest i grillen og på framskjermene, så jeg kaller den bare for "Hingsten". Hihi... Den er helt SUPER!
Den stakkars Mercedes skal pensjoneres nå, og bli delebil hos en venn av meg.

HINGSTEN!

Jeg blomstrer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar