søndag 22. mai 2011

17 Mai

Min 17 Mai var helt kjempefin!
Startet dagen med å dra i stallen og male litt, og slippe Troja ut. Været var helt ok, overskyet, men med sol innimellom.
På formiddagen var det familielunsj hos Mamma, så jeg, Mari-Lene og Nora dro dit. God mat, og morsomt selskap som vanlig... Jeg er sikker på at jeg har den sprøeste familien i distriktet. HELDIGVIS! :)

Mari-Lene og Nora... De bare ER sånn!

Men heldigvis KAN de være normale også. :)
Mari-Lene og Nora stakk til by`n, og jeg var en kjapp tur opp i stallen igjen før jeg skulle gå i folketoget med rideklubben. Vi skulle nemlig ha med ei trillebår i toget, og oppi der skulle vi egentlig plassere en av de yngste jentene. Jeg fikk stuet trillebåren i bilen, og kjørte til by`n.

Jeg skulle ha med Prada og Punky også, og de to vimser jo sånt når de går i bånd, at jeg rett og slett satt dem oppi trillebåren når jeg gikk bort til Risøybroen der vi skulle treffe de andre fra rideklubben.

Det var veldig praktisk å ha dem oppi der, men jeg trodde ALDRI jeg skulle komme frem i tide, for hele tiden var det unger som kom løpende og ville klappe hundene, og foreldre som ville ta bilder... "Åh mamma SEEEE hundene oppi trillebåra!!" Heldigvis så elsker jo både Prada og Punk oppmerksomhet. Hihi...

Johan var en flott fanebærer.

Ann Christin + Johan = Sant ;)
Toget gikk greit. Marie ville låne Punky, og Oda ville låne Prada. Begge hundene hadde på seg rosa genser som det står Haugesund Rideklubb på. Ann Christin hadde tatt med seg tibben sin som heter Mille, og hun hadde også fått klubbgenseren på seg for anledningen.

Punk syntes det var litt kaldt, så hun fikk gjemme seg inni bunaden til Marie. :)

Klubbgenser

Punk klar til å gå i tog.
Planen var som sagt å ha en av de yngste oppi trillebåren, men der var det faktisk Sandy fra "Ridskolan" som endte opp. Hun hadde jo vært ute på vift den 16, så det var like greit at hun fikk sitte i trillebåra, siden hun var litt redusert. Hehe...

Sandy i trillebåra. Hehe...

Madelen klar til å gå i tog :)

Nydelig vær, masse folk og god stemning!
Etter toget samlet halve stallen seg hjemme hos Ann Christin og Johan. Der var det kaker og is til hele gjengen. Masse godt å velg i! Vi hadde det kjempekoselig, tror vi var minst 25 stykker der. Utrolig koselig ettermiddag!

Søte trollungen Linea.


Verdens beste jenter! Ingvill og Kathrine.
Ingvill har sølt kaffi på på bunadskjorta si... Hahahaha
Tøffe Madelen :)

Linea var ganske sliten på slutten av dagen. Hehe...

Linea sin sittstilling mens hun så på tv... Haha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar