torsdag 12. mai 2011

Gleder meg til helgen!

Herregud så sent tiden går når man gleder seg! Denne helgen skal jeg reise til Stavanger, og være fotograf på et handlerkurs. (Kurs i utstillingsteknikk, for dere som ikke vet det.)
Og hvem skal være instruktør der da? Joda, det skal ingen ringere enn min høytelskede Stian! Han kommer helt fra Sverige for å ha kurs.

Stian poserer som James Dean
Stian ble jeg kjent med for ca "hundre år siden", på den tiden jeg eide fullblods-spetakkelet Dance To Dawn. (Populært kallt Smurfen.)
Jeg og Stian var på samme planet fra første sekund, og vi ble bestevenner i rekordfart!

Meg og Smurfen

Best friends!
Han trente hesten min, og vi tilbrakte nesten all tid sammen. Vi kjøpte valp omtrent samtidig. Han kjøpte en Afghansk Mynde som vi kallte Caress, og jeg kjøpte Prada. Hundene ble etterhvert også bestevenner, akkurat som oss. Fra før av hadde han Whippeten Luke, som raskt med "Sjonkel Luke" for Prada og Caress.

Prada og Caress i kjent stil!

Prada og bestevenn Caress!

Prada og Stian soler seg.

Verdens beste Sjonkel Luke!

Vi reiste på utstillinger og turer sammen, og mange lurte nok på om vi var et par... Ikke så rart kanskje, vi gikk jo ofte hånd-i-hånd, klemte hverandre, kysste hverandre, spøkte og lo... OG vi kunne også krangle som et par. Hihihi...
Stian stillte opp som handler på Prada, og jeg knipset bilder fra sidelinjen. Vi gjorde ALT sammen!

Stian og Prada i ringen. Dommer Arne Foss.

Prada i ringen med verdens beste handler!

Stian på utstilling i Ølen, med Betsy.
Etterhvert flyttet han til Sveio, og vi hang sammen som erteris! Vi ble som en liten familie... det var aldri snakk om "min hund" og "din hund", det var VÅRE hunder! Av og til bodde jeg hos han, og av og til bodde han hos meg og eksen.

Familieidyll

Familiegalskap!

Mari-Lene, Stian, meg.
Vi hadde vidunderlige romantiske middager sammen, hvor vi drakk vin og så på film sammen, mens hundene lå på gulvet i en haug. Husker spesielt godt en kveld vi var i det romantiske hjørnet.. Tidligere på dagen hadde vi ryddet og vasket hus, så om kvelden skulle vi kose oss.

Vi spiste en nydelig middag, og drakk rødvin... Vi hadde kun levende lys, og vi satt tett sammen og så på film. Hvilken film? Joda, det skal jeg si deg: DUMBO!
Vi satt tett omslynget, og så på stakkars Dumbo, og tårene siiiilte på oss begge!
Det var en herlig tid, som jeg ofte savner. Jeg har aldri elsket noen så høyt som Stian, og jeg har heller aldri blitt elsket så høyt tilbake heller.
Vi hadde noe helt eget!

Evighet!
Nå skal det bli utrolig godt å få en helg med han igjen, selv om jeg må dele han med kursdeltakerne på handlerkurset. Jeg håper uansett at vi får en fantastisk helg sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar