onsdag 17. februar 2010

Blodprøve

I dag var jeg nødt til å stå tidlig opp, for jeg skulle være på legesenteret klokken 08.15. Vanligvis er jeg jo våken på den tiden, men i natt har jeg slitt med å sove, hatt mareritt og i det hele tatt.
Da alarmen på telefonen begynte å ringe for å fortelle meg at det var på tide å stå opp, så var jeg mer død, enn levende! Men jeg kom meg da ut av dyna likevel på et vis.


Da jeg kom ned på legesenteret så var de forsinket, så det ble litt venting. Jeg satt der og snakket litt med en eldre herre, så tiden gikk ganske kjapt.
Eterhvert fikk jeg komme inn på lab`en og sette meg ned. Heldigvis så plager detm eg ikke å bli stukket, så blodprøven gikk greit. Blir spennende å se om de finner noe morsomt i blodet mitt. Det skal visst sjekkes for "tusen" ting. Jeg får sikkert vite svaret på min neste legetime om 4 uker. Spennende!!!

1 kommentar:

  1. Jeg var også hos legen nylig for å ta blodprøver til flere tester. Men de fant ingenting :( så da står jeg her da, ikke noe klokere.. mest sannsynlig er det vel noe matintoleranse jeg har da, og det er jo "GØY" å finne utav.. men men.. håper du får svar på det du lurer på ihvertfall, mange ganger er det bedre at dem finner noe enn ikke, men det spørs jo hva det gjelder. Noen ganger er negativt svar bra.

    SvarSlett