lørdag 20. februar 2010

Ventetiden

Første tellte jeg ned uker. Så tellte jeg ned dager. Og nå teller jeg ned timer... Om 12 timer er jeg og Anja på vei til Bø for å hente våre små håpefulle valper! Jeg har kjøpt en "naken"tispe, og Anja skal ha en Powder Puff gutt på fôr fra samme oppdretter. Herregud som vi har gledet oss til dette!!!

Det kjennes ut som jeg har tusen sommerfugler i magen, hoppetusser i rompa, og alt blodet mitt er byttet ut med roooosa champagne!

Tiden har gått så utrolig sent! Av og til har det nesten føltes som tiden sto bom stille. I dag går tiden ekstra seint, fordi jeg er alene hjemme.
Alfebassen og Mari-Lene har reist til Sotra, for Mari-Lene skal være der hos alfebassens søster i vinterferien.

Jeg er SÅ klar for å reise nå, så jeg håper timene går fort resten av ettermiddag/kvelden. Jeg har funnet frem klær til i morgen, valpefôr er kjøpt inn, mykt liggeunderlag til å ha i buret i bilen er på plass, flunkende ny mat og vannskål står klart på kjøkkengulvet og venter på at Punky skal ankomme, og jeg har laget niste til bilturen; Tunfisk-salat som består av rapidsalat, agurk, cherry-tomater, løk, tunfisk, fetaost og oliven. Krydret med sitronpepper. NAM!
Nå er vi klar til å få henne hjem til oss og bli kjent med henne.
Vi gleder oss!

Nistematen til bilturen er klar:

Og på kjøkkenet står skinnende nye skåler på plass.

1 kommentar:

  1. Å, så spennendeee :-))) Møtes kanskje på onsdag, gleder meg kjempemasse til å møte Punky!!

    SvarSlett