lørdag 6. februar 2010

I`m BACK!

Natt til 1 januar døde min trofaste følgesvenn gjennom 7 år; Pc`n min! *Hulk*
Sorgen var stor da jeg fikk beskjed om at intet kunne gjøres for å redde den. Så nå har jeg vært uten egen pc i over en måned, og dermed har jeg ikke kunnet legge inn bilder. Og ingen bilder = Ingen blogg.

Men nå har jeg fått ny pc. En ganske fin Acer maskin, som jeg prøver å bli venner med. Den har Windows 7 et-eller-annet, og ALT er helt annerledes enn på min gamle som hade den første XP versjonen. Så her er deet MYE nytt å sette seg inn i. Hehe :)

Her følger en liten oppdatering:

1. En helg i januar fikk vi låne den flotte Frieserhesten Imke! Det er e nrase vi har lurt litt på om vi skal skaffe oss selv, så det var utrolig spenende å ha Imke på lån! Og vi fikk i allefall IKKE mindre lyst på frieser etter å ha lånt Imke. Utrolig flott hest, med herlig personlighet.
Tusen takk til Christel og Janne for at vi fikk låne den sorte perlen!

Imke Von De Crom





2. Vi har kjøpt en hund til!
Da oppdretteren til Prada fortalte at hun hadde en ledig tispevalp nå, så var det egentlig en lett avgjørelse å ta. Jeg har jo tenkt på det ganske lenge at jeg ville ha en tispe til, og plutselig så var muligheten der rett foran nesa mi.
Vi snakker her om et vidunderlig lite vesen som heter Punky! Hun er en Kinesisk nakenhund, og vi skal hente henne i Bø den 20 eller 21 februar.
Gjett om jeg gleder meg dah!

Shandor`s Intelligent Izzy - PUNKY!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar