torsdag 13. mai 2010

Man vet man bor på landet når...

1. Vekkerklokken sier "Bæææææ" utenfor.

2. Ørnen flyr lavt over hustaket.

3. Ormen ligger og soler seg på gulvteppet!!!

Nuvel, riktig så ille er det ikke, men jeg jeg FANT faktisk en stålorm på teppet mitt her forleden dag.
Jeg oppdaget at Punky lå og holdt på med noe på teppet, og litt oppgitt tenkte jeg "hva er det NÅ du tygger på dah..."
Så jeg gikk bort for å sjekke. Jeg bøyde meg omtrent så langt ned at nesetippen min nesten berørte teppet, og så sa jeg halvhøyt til meg selv at " Hehe, det lignet jo nesten på en orm..." Da ordene var ute av munnen min skjønte jeg straks at det VAR en orm. Åh milde moses!!!

Jeg holdt seriøst på å DØ av skrekk! Heldigvis virket den død, men jeg var like forbasket redd uansett. Jeg hyperventilerte, og prøvde å tenke hva jeg skulle gjøre. At JEG skulle fjerne den var uaktuelt. Ikke for en million engang, hadde jeg tatt i den der!
Jeg satt en bakebolle opp-ned over den, og så satt jeg tung dunk med hundemat oppå der igjen. Deretter ringte jeg lettere hysterisk til min kjære ex-mann, og sa at han måtte komme.

Mannfolk er ALDRI der de skal når man har bruk for dem, så han befant seg på jobb av alle ting. Jeg ga han streng beskjed om at etter jobb skulle han RETT hit og fjerne monsteret mitt. Jeg kunne høre han flire i telefonen. Hehe...

Jeg forlot huset, og var ikke tilbake før jeg fikk telefon om at monsteret var borte vekk. Og selv DA kikket jeg nervøst i alle krinkler og kroker. Jeg er bare SÅ pysete. Hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar