tirsdag 25. mai 2010

Troja

Nå har vi eid denne fantastisk hesten en stund, og hver dag blir jeg bare mer og mer glad i henne. Hun er så flott, og har et kaldt og rolig hode. Og i tillegg er hun en skikkelig kosegris!
Hadde hun fått lov, så hadde hun garantert klatret opp i fanget mitt. Hehe...
Hun humrer og vrinsker ivrig hver dag når jeg kommer i stallen. Og vet at hun skal få komme ut. Hehe...

Nydelige jenta mi!


Full fres på beite!

VELDIG glad jeg ikke satt oppå der!

Leker litt på beite.

Vakre, nydelige hesten vår!

Nå har hun begynt å hilse litt på cavalettier.
Det går så som så, men hun synes det er gøy i allefall. Hehe....

Med lille Punk som var hardt skadet går det heldigvis full fart fremover, og jeg innser at vi har vært veldig, veldig heldige! Fortsatt har hun noen blåveiser her og der, og stingene hun måtte sy er fortsatt i, men neste uke skal vi til veterinæren igjen for å ta dem ut.

Skjønneste Punketrollet i verden!

1 kommentar:

  1. Heia Anja
    Må bare få si at Hesten du har kjøpt er helt nydelig:)altid drømt om en friser jeg også
    Ønsker deg samtidig en God sommer
    Hilsen Cathrine

    SvarSlett