torsdag 13. mai 2010

Photoshoot ved Visnes gruveområde

Jeg, og Anja hadde en plan. En fordømt GOD plan faktisk! Vi skulle ta med oss en sort fløyelskappe, kamera, og masse godt humør, og ha en photoshoot ute ved Visnes gruveområde på Karmøy, i solnedgangen. Vi avtalte dag, og jeg ladet opp kamera og var skikkelig i mood for en photoshoot. Dessverre så hadde Anja glemt hele greia, og tatt seg et par øl... men vi fikk en MYE bedre idè! Vi skulle ta bildene i solOPPGANGEN heller. DET måtte jo bli superbra!

Vi avtalte at Anja skulle hente meg kl 03.30 neste morning, det er tross alt et godt stykke å kjøre også. Jeg satt alarmen på 03.00, og gikk til sengs.
Neste morgen ringte Anja kl 03.05 for å fortelle at hun var i rute. (Vanligvis er hun forsinket, så det var greit å få det bekreftet. Hehe...)

Klokken 03.30 presis sto jeg, Prada, og Punky nede ved veien og ventet på Anja. Det var temmelig mørkt, men på himmelen var det begynt å bli en anelse lysere i horisonten.
Anja kom, og vi kjørte avgårde, morgenfriske og super-opplagte!

Temmelig mørkt mens vi ventet. Hehe...

På Avaldsnes stoppet vi for å kjøpe hver vår karamell-kaffi, litt ekstra energi på den tiden av døgnet kunne jo være litt godt. Anja klarte det store kunststykket og MISTE kaffikoppen på gulvet med et digert SPLÆTT!!! Jeg lå så tårene trillet, og han stakkars hunken som hadde vært på jobb hele natten så letterre oppgitt ut mens han lo.

Søleguri...

Da vi kom ut til Visnes var det egentlig blitt ganske lyst. Og til vår store irritasjon så var det overskyet! Møkk!!! Vi hadde jo sett for oss skikkelig flott morgensol vi. Hehe... Sånn kan det gå. Vel, bilder skulle vi ta uansett, vi hadde tross alt stått opp midt på svarteste natta for å ta disse bildene.

Og bilder ble det heldigvis. Ikke alle ble like gode, men her er noen av dem:




















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar