søndag 20. juni 2010

Impulstur til Stord

I dag diskuterte jeg og venninne-Anja hvor vi skulle gå tur med hundene. Helt ut av det blå så fant Anja på at vi skulle dra til Stord. (Av alle steder!)
Jaja, vi tok med småhundene, Prada, Punky, og Propellen, og kjørte til Stord.
Vi hadde en fin tur, og det ble både sosialisering, og tur i skogen.

Godis utdeling!

Vi traff en Irsk Ulvehund som var ute på tur med eieren sin. Propellen og Punky var overbevist om at det var fanden selv som kom mot dem. Prada derimot var like overbevist om at det var vennen hennes Loke, som bor i Stavanger. Prada sto på to og logret som en gal, overlykkelig over å se "Loke" igjen.
Ulvehunden som slett ikke var Loke, kikket bare rart på Prada. Stakkars Prada ble litt fornærmet da tror jeg.
Punketrollet og Propellen pustet lettet ut da "fanden" rundet gatehjørnet og forsvant ut av synet.

Alle skal få!

Pradagullet!

Museumsområdet.

Etter en god stund lempet vi hundene inn i bilen til Anja igjen, og så gikk vi på Big Horn , hvor Anja spanderte middag på meg. Der gumlet jeg i meg en kyllingfilét med gresk salat og hvitløksgratinerte poteter, 5 løkringer, og en Banan-split! Milde moses så mette vi var etterpå!


Var en super tur!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar