torsdag 13. januar 2011

Hverdagen er tilbake

Har ikke vært tid til så masse blogging i det siste, for jeg har hatt det så travelt. Været kunne vært bedre, for nå er det 1 dag snø, 1 dag regn, 1 dag frost... Sånn at alt slapset fryser til is. Og sånn går nå dagene...
Jaja, det blir i allefall spennende kjøreforhold da. :)
Tok noen bilder av Punketrollet den dagen det var snø, hun er så søt i rød One Piece! <3

Punketrollet mitt!
Punken i snøen.

Vil ikke bli våt og kald på frambeina. Hehe...

Men vil helst ikke bli våt og kald på bakbeina heller. Haha...

Det går mye tid i stallen også, og det er slett ikke uvanlig at jeg tilbringer 10 timer i strekk der. Alltid mye å gjøre, alltid noen å skravle med. Til tider har vi slitt litt med dårlig miljø, men i det siste så har det kommet seg MASSE synes jeg! Vi har det gøy sammen!
Har knipset litt bilder der også i det siste.

Nora og Canberra på sprangtrening.

Mari-Lene og Troja på trening.
(Troja begynner å bli skikkelig flink! Har fortsatt en litt barnslig teknikk, og er litt kikkete på nye hinder som oppfattes som skumle, men hun kommer seg! )

Mari-Lene og Troja på trening.

Mari-Lene og Troja!

Meg og Troja :)

Grethe og Stregaa.

Alltid smilende Ingvill!

Jeg og Arve. Guri så søte vi er! Hihi...

Ann-Christin, herlig dame det der!
Hver måned i 2010 har vi kåret "Månedens Stallejnte", og nå når vi hadde det første medlemsmøtet i 2011, så skulle altså en av disse "månedens stalljente" bli kåret til "ÅRETS STALLJENTE".
Det er første gang vi deler ut en slik pris, og jeg hadde bestillt en STOOOR, nydelig sløyfe i nasjonalfargene, tror den var 60 cm lang! Med skriften "Årets Stalljente 2010"
I tilegg fikk hun selvsagt en fin premie, en Kingsland Ridebukse!

Og prisen gikk til Ingeborg, som ALLTID stiller opp og hjelper til når vi trenger det. Hun er en fantastisk flink jente, og vi er superstolte over å ha henne i stallen vår! GRATULERER!

Ingeborg!

Og så må jeg få skryte litt av nevøen min, Chris! Han går på karatetrening, og mottok nylig en stor, fin pokal for å ha deltatt på flest treninger. Jeg er kjempestolt av han!!! Han kommer nok til å bli minst like tøff som treneren sin!

Chris og treneren hans. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar