onsdag 30. desember 2009

Kaldt

Nå har det vært noen dager hvor jeg ikke har skrevet noe. Det er rett og slett fordi jeg ikke har vært helt i form, og ikke har gjort noe spesielt.
I dag da jeg våknet kjente jeg med en gang at det var en kald dag. Jeg tuslet ut på kjøkkenet og kikket på gradestokken som viste -14 grader. *Brrrr*
Heldigvis var det godt og varmt inne i allefall.

Juletre

Jeg er så "heldig" at jeg har en bil uten varme-apparat, og min første tanke var "SHIT, jeg kommer til å fryse ihjel på vei til stallen!!!"
Dermed måtte jeg smiske litt med Alfebassen om han kunne bli med meg i stallen STRAKS, slik at jeg rakk å bli ferdig før han skulle på jobb. (Han skulle begynne på jobb 12.00)
Vi kledde på oss, og kastet oss inn i hans bil, og kjørte til stallen. Den bilen hadde varme-apparat, heldigvis.

Det var så kaldt at til og med Prada måtte få klær på seg. Hehe....

Alfebassen tok ut Canberra, og jeg tok Starlet. Det var ganske glatt da vi skulle gå fra låven, og ned til paddockene, og hestene satt nesten på rompa ned bakken. Litt halvskummelt å leie slike store dyr på glatt føre. Hehe...
Jeg hadde tenkt at vi skulle møkke hver vår boks for å bli fort ferdig, men neeeeida... Alfebassen forsvant med Eddi for å snakke bil. Og Prada ble selvsagt med for å leke med Kaja, beaglen til Eddi. HRMPF!!!
Jeg måtte møkke begge boksene selv, men det gikk ganske greit.

Det var så kaldt at til og med spindelvevet var frosset. Håper alle de ekle edderkoppene fryyyyser ihjel nå. MUHAHAHA!!

Før vi dro hjem var vi full fart innom på Rema og handlet litt. Selvsagt hadde de ikke alt vi skulle ha, så vi må nok ned på Kiwi her hjemme i kveld, og handle litt til. Heldigvis har Kiwi åpent helt til 23.00!

1 kommentar:

  1. Godt, kaldt nyttår! Gjett hvem som har vært på 1,5 times skitur i dag?!

    SvarSlett