torsdag 14. oktober 2010

Fest og baluba!

Det er rart og tenke på at jeg som ALDRI har vært noe særlig festløve, har faktisk festet mer de siste mnd, enn jeg har gjort de siste årene!
Etter jeg ble singel så virker det som jeg ENDELIG lever ut ungdomstiden min. Jaja, bedre sent, enn aldri ;)

Først så var det jo den forrykende cowboyfesten hos Torill og Kjell, den var jo et kapittel for seg selv. Det var så utrolig bra laget, at det var helt imponerende! Pintohester, sørstatsflagg, partytelt med jukeboks og dansegulv, langbord, kaffi kokt på bål, sånn bom til å binde hestene i, og selvsagt en svæææær amerikansk Truck! (Peterbilt), og en masse, masse kjekke cowboyer! Og Cowgirls åff kårs!!!

Katrine og Westerns Pride

Torill og Gamblers Unique

Trond... Noen bare SER ut som ekte cowboyer!

Melinda, verdens beste dyrlegesnuppe!

Ikke noe å si på stemningen rundt festen! :)

Ingvill, Kjell, og meg :)

Det var utrolig gøy, og vi festet til kl 05.00 om morningen, da gikk i allefall JEG å la meg i bilen!
Klokken 08.00 var deet opp og hopp! Og en stund senere var frokosten klar. Egg, bacon og bønner så klart! Alle var enige om at det var den kuleste festen ever!

Siden jeg ikke har "skjønt" at man er fyllesyk dagen derpå, så ble jeg med Melinda og kjørte tur med hesten hennes Snorre. (R.I.P Snorregutten!)
Vi hadde en utrolig fin tur, og koste oss i solskinnet!

Ut på tur, aldri sur!
****************************************************************

Noen uker etterpå hadde Kjell bursdag, og det betydde så klart bare EN ting: FEST!

Jeg var i kjempehumør, og hadde musikken på fullt mens jeg stellte meg, og gjorde meg klar for festen. Med på lasset hadde jeg selvsagt min gode venn, Bacardi Razz. Hehe...
Selv om vi ikke var så mange, så hadde vi det veldig koselig. Vi var en fin gjeng, og alle hygget seg.
Fest på Bjelland er tydeligvis alltid gøy! :)

Skål!

Katrine og lille Tequila!


Torill & Reidun :)
Bursdagsgutten ;)

********************************************************************
Og det var ikke slutt med dette... For helgen etterpå inviterte Kristin og Pål til fest borte på Krossleite der jeg bodde før. Jeg lovet å komme, og gledet meg masse til en ny fest!
Jeg kjente ingen andre enn Kristin og Pål, så LITT sommerfugler i magen hadde jeg.

Jeg hadde ikke trengt å bekymre meg, for makan til herlig gjeng da!
De fleste var folk som bodde på Krossleite, som jeg nesten ikke visst hvem var engang. Nå ble jeg plutselig kjent med alle eks-naboene mine!
Det var en livlig, og sprudlende fest, med herlige folk! Fikk nesten lyst å bo på Krossleite igjen, sammen med disse herlige tullingene!

Soooo ready for another PARTY!

Kristin og Pål

Kristin i farta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar