onsdag 20. oktober 2010

Å synke så lavt...

Ja, så sitter jeg her da. Halsen er vond og hoven, og jeg er generelt slakk og sløv. Og selvsagt synes jeg fryktelig synd på meg selv. Jeg hater å være syk! Det er så mye jeg vil gjøre!

Fikk et tips i dag: Last ned alle episodene av Gossip Girl, så kan du være syk lenge!
Tipset var godt, for det lille jeg har sett av Giossip Girl virker kjempegøy. Det er bare ETT lite minus... Jeg er alt for rastløs til å sitte stille og se en hel episode av noe som helst på tv for tiden. Iallefall når jeg er alene i den svære sofaen!

I går måtte jeg ut av huset, for jeg skulle til Karmøy og sjekke pris på dekk til den nye, flotte bilen min! På vei hjem stakk jeg innom Spar Kjøp for å kjøpe noen fotorammer som skal brukes til julegaver. Mens jeg gikk der og kikket på alt mulig, oppdaget jeg plutselig at de hadde sånne
One Piece dresser i fleece, på tilbud til 299,-

Jeg kan ikke få sagt hvor teit jeg synes det ser ut med voksne folk i slike dresser. Herreguud at det går an! Man burde fått bot for å gå i dem, evt bli innelåst på en festlig avdeling med andre gærninger. Det er garantert det verste plagget som er blitt oppfunnet!
Jeg kjøpte en.

Jepp, du leste rett. JEG kjøpte en lys lilla One Piece dress til meg selv. Det var vel egentlig DA jeg skjønte at jeg var skikkelig syk! Noe så pinlig.... Men tanken min var jo at det sikkert var behagelig å gå med nå mens jeg er syk, for jeg fryser så masse!

Vel hjemme kastet jeg av meg klærne, og hoppet inni den nye One Piecen min.... Fryd og lykke så deilig den var! Før jeg hadde hatt den på meg i 5 minutter innså jeg at jeg ville flere slike! Så hvem vet... kanskje kjøper jeg en til når jeg får råd.

Så lavt kan man altså synke når man er syk... :)

2 kommentarer:

  1. de selge onepiece på bikbok nå for 99kr :)

    SvarSlett
  2. De er sikekrt ikke så gode som min. Min er bestest i hele verden! ;)

    SvarSlett