torsdag 21. oktober 2010

Regn, sludd,snø, vind, hagl, og sol!

Er det mulig å ha så mye vær på EN og samme dag? Jada, på vestlandet er det selvsagt mulig, selv på en helt vanlig torsdag ettermiddag.
Det begynte i går, men hvite, våte filler som dalte ned. Jeg ble ikke akkurat henrykt, for jeg vil at snøen skal vente til jul!

Den første snøen...

I dag da jeg sto opp, så var det mer eller mindre hvitt ute. Riktignok ikke så masse, men absolutt mer enn nok! Jeg grøsset da jeg åpnet døren. Prada stoppet like utenfor døren, mens Punky bykset ut i dette hvite som lå på bakken.
Først snuste hun litt rundt, og så hoppet og spratt hun rundt omkring. Jeg lo så tårene trillet.

Prøvde å ta noen bilder, men oppdaget etterpå at kameraet hadde stått på makrofunksjonen, så bildene ble veldig dårlige dessverre.

Sniff....Snuuuse....

Fine Pønketrollet!

Hurraaa!

Hopp og sprett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar