lørdag 30. oktober 2010

Sminket av Jon Lundemoen!

I går dro jeg og Kristin til by`n en tur, ikke helt tilfeldig, men med nøye planlagte baktanker! Målet var Amanada senteret, 2 etasje... Vita!

Der skulle nemlig en venn, Jon Lundemoen, legge make up på folk. Han jobber som stylist,make-up artist, frisør og super modell. Han har jobbet med masse store greier som Oslo fashion Week, diverse tv programmer, og magasiner, moteoppvisninger og gud-vet-hva...!
Han er etterhvert blitt et veldig kjent navn i mote-Norge!
Han har selvfølgelig en blogg han også: http://jonlundemoen.blogg.no/

Jan Thomas; Gakk hjem og vogg... Nå er det J_LU som gjelder!

Nå var altså den godeste Jon tubækk på vestlandet, for jobbe litt i ferien sin. Smart fyr... som vet hvordan han skal få betaling i ferien sin. Hehe...

Men først var det en liten tur på MM for å innta frokost/lunch, og kaffi!


Deretter var det opp i 2 etasje, for å treffe Jon!
Det var gøy å treffe han, og vi skravelt i vei om alt fra hest, til champagne. Jon har nemlig også holdt på med hest, og hadde faktisk ridd den første ponnien jeg eide, Marius. <3 Han hadde til og med fallt AV! Hahahaha.... Jeg og Kristin var enige om at han og Troja hadde blitt et pent par!

Tiden fløy, og jeg ble utrolig fornøyd med make up`en Jon la på meg, og jeg gikk derfra med et smil. (Som varte hele dagen!) Jeg kan bare anbefale han på det varmeste! Han er pen, han er dyktig, han er pen, han er hjelpsom, han er pen, han er smilende, han er pen, han er ...eh....øh... Husket jeg foressten å si at fyren er PEN!? Så altså; Dersom du har muligheten til å bli sminket av Jon... GRIP DEN! Du vil ikke angre :) Jon er bare FAB!

Kristin surret rundt oss med kamera, og knipset litt. :)









1 kommentar: