søndag 6. februar 2011

Fotoshoot med hunder.

Det er ikke akkurat noen hemmelighet at jeg tar mye bilder. Det å fotografere er blitt en utrolig gøyal hobby for meg. Jeg kan ikke så mye om lys/blender/lukker og blablabla, men prøver meg frem. Av og til blir det helt elendig, mens andre ganger blir det bare helt supert!
Tidligere i uken var det hunder som skulle fotografers. En såkallt Dog-shoot som jeg sier.

Føtst var jeg i stallen og fotograferte Border Collien "Lucky", og Golden Retrieveren "Kornelia".
De fant tonen med en gang de møttes, og lekte masse sammen. Veldig gøy at bildene ble så bra :)

Lucky

Lucky i full fart!

Kornelia... Elsker sølepytter!

De lekte masse, og storkoste seg!







Dagen etter var det avgårde til Førde, for jeg og Anja skulle ta en pels-razzia på Prada, Punk og Propellen. Da hundene var stellt, måtte vi ha en liten shoot. Best å benytte anledningen mens de var rene og pene, for DET varer sjelden lenge, Hehe...

Verdens skjønneste Punketroll :)


Prinsessen min, Prada.


Propellen til Anja. Han er rååålekker!


Tre små kinesere på .... plass :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar