tirsdag 15. februar 2011

Hunder, hunder og atter hunder

Det går mye i hund for tiden. Har vært endel på tur, har tatt endel bilder, har vært flink å stelle pels osv... Prada og Punky er to små troll som bringer masse glede og latter inn i livet mitt. Jeg er så glad i de to tøysejentene mine! Lykkepiller på 4 bein :)

Prada og Punk raser rundt i hagen.

Punketryne

Vakre, vesle Pønketrollet!

SUPERnydelige KjellPropell. En av de flotteste puffene jeg har sett på lenge!

Prinsessen min! Verdens vakreste Pradagull!

Punky ute i hagen.

Trollungen!

Prada i regnvær. Hehe...

Selv om det går mye i hund, så blir det som vanlig mye hest også. Det er ikke så ofte jeg rir, men koser meg de gangene jeg gjør det. Troja er utrolig snill, så jeg må bare lære meg til å slappe av når jeg rir henne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar