lørdag 6. november 2010

Boller

Tidligere i uken var jeg på bollebesøk hos Kristin og Pål borte på Krossleite. Jeg var på forhånd litt skeptisk, for Kristin hadde sagt at hun alldeles ikke hører hjemme på et kjøkken.
Eneste grunnen til at jeg takket "ja" til å komme på bollebesøk, var at hun hadde hjelp av ungene sine som skulle hjelpe henne på kjøkkenet. Jeg satt min lit til lille Mari og Erlend!

Humøret var i allefall på topp!
Stakkars Pål var akkurat kommet hjem fra jobb, og var sliiiiten.

Love is in the air... ;)

I øsende regnvær rånte jeg over Paddeveien, med musikken på fullt. Som vanlig.
Da jeg kom til asfaltveien igjen var det nesten sluttet å regne. Hurra!

Hadde en koselig kveld der, og tro det, eller ei, men bollene var kjempegode!

Ja, dette ser jo riktig bra ut!

Boller!

Og det smakte kjempegodt, og alle ble gode og mette!

Men jeg lurer på hva det var i den bolledeigen, for vi ble likeom LITT fjollete etterpå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar