mandag 8. november 2010

Føllebøller på utstilling

På søndag var det føll, og årings-utstilling på ridesenteret hos oss. Det var påmeldt 23 håpefulle føllebøller, men pga glatte veier var det noen som ikke kom likevel. Forståelig nok...
Føllskue er like gøy hvert år! Så mange nydelige, og herlige føll samlet på en plass! I år var det også åpnet for at åringene skulle få være med, og det var gøy å se så masse fine hester!

Flere av mine venner skulle stille hestene sine der, så jeg hadde rigget meg til, både med kamera, og VIDEOkamera!
Fikk ikke tatt så masse bilder. Jeg virkelig HATER å ta bilder inne i ridehallen, for de blir så utrolig dårlige, spesielt dersom hesten er i bevegelse... GRRR! Fikk bare tatt noen få bilder denne gang. :(
Her er i allefall noen av dem. :)

Supernydelige åringen Black Jeans!
Eid av Tina Mari Larsen

Lille Grim vil helst bestemme selv. Hihi...
Eid av Sølvi Johanne Olsen Lie

Shetlandsponnien Lillegull. *Smelt*

Nydelige Frieserhoppa Lonneke som var der med føllet sitt, Goliat.
Eid av Janne Agasøster

Goliat henter litt energi før han skal inn til dommerne.

Vakre Goliat Hovvind av Nord <3>
Goliat og min venninne Janne inn hos dommerne.

Valencia... Skrekkblandet fryd. Hehe...
Eid av Torhild Østevik

Min venninne Heidi var hestepasser på Black Jeans.

Dette var en hoppe jeg ikke husker navnet på...
Eid av Line Katrine Naley


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar