onsdag 29. desember 2010

Pretty Little Liars

Jeg ser vanligvis veldig lite på tv, men i høst begynte en ny serie som heter Pretty Little Liars. Tilfeldigvis så var jeg syk og lå på sofaen da den første episoden begynte, så jeg ble liggende og se på den episoden. Og jeg syntes faktisk det var veldig spennende, allerede fra første sekund! Så det gikk nå slik at jeg så de neste episodene også. Og hver eneste episode har vært superspennende!

Serien handler om 4 high school jenter som bor i en liten by. Den femte venninnen het Alison og er myrdet når serien starter. De fire gjennlevende Aria, Hanna, Spencer og Emily har en masse mørke hemmeligheter, og får til stadighet mystiske sms`er fra "A" som vil avsløre hemmelighetene deres. Hemmeligheter som bare Alison visste om.
I serien følger vi jentene mens de nøster opp i alle disse grøssende hemmelighetene deres!

Sist onsdag satt jeg som vanlig og rigget meg til i sofaen, og kikket på kveldens episode. Den var selvfølgelig minst like spennende som de foregående episodene, og jeg holdt pusten av spenning!
På slutten skjedde det noe ganske dramatisk med en av hovedpersonene, og jeg stønnet høyt med tanke på at jeg måtte vente en hel uke på fortsettelsen!
Og så plutselig sier "hallo-dama": Dette var sesongens siste episode av Pretty Little Liars, men serien er tilbake til våren.

Våren!? VÅREN FOR POKKER!?!?! Arghhhh... Det er jo EVIGHETER til!
I dag er det onsdag, og akkurat NÅ skulle episoden ha begynt. *Hulk*
Jeg HATER sesongavslutninger av hele mitt hjert!!! *Pissesur*

Gleder meg MASSE til det er tilbake på skjermen!

1 kommentar:

  1. 3. januar er ikke lenge til, da.

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Pretty_Little_Liars_episodes

    SvarSlett