tirsdag 21. desember 2010

Vinteren er her.

Vinteren er over oss for fullt, og det ligger et pent lag med nydelig hvit julesnø ute. Og fryd og lykke; Den skal holde seg frem til julaften! Ingenting er vel bedre enn hvit jul! *Elsk*
Sånt blir det skikkelig julestemning av!

Vinter i hagen vår :)

Utsikten fra soverommet.

Nå er jeg ferdig med juleforberedelsene, og julen kan komme. Pakket inn de siste gavene i dag, og det var som vanlig superkoselig! Er så glad jeg kom over noen ruller med "metallic" papir i Nesbyen sist sommer! I fjor lette jeg i hele Haugesund uten å finne riktig type papir. I år slapp jeg heldigvis å lete!

Julebamsen til Mari-Lene hjalp selvsagt til ;)

Snille Jule-bamsen passer på de siste gavene :)

Får vel legge ut noen av bildene jeg tok av prinsessene mine for et par dager siden. De var ikke heeelt samarbeidsvillige, men noen bilder ble da ok likevel. Jeg har verdens beste hunder!

SnøPunk med hodeskalle-One Piece :)

To av mine firbente prinsesser!

"Vææær så snill, Mamma! Kan jeg ikke få julestrømpen min?"

Punk prøver å se uskyldig ut... Og klarer det fordømt bra også!
Supersøte babyen vår!!!

Punketrollet

Punken min i nissedrakt som verdens beste oppdretter har laget.

Prada poserer for mamma`n sin. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar