mandag 6. desember 2010

Middagskos hos Ingvill og Roger

En travel, og til tider tung helg, er for lengst over, og en ny uke har startet. Heldigvis har jeg gode venner som jeg kan støtte meg på, og snakke med når jeg har det tungt. Lørdag hadde jeg enhelt grusom dag! Lørdag kveld var vi en liten gjeng som spiste middag hos Ingvill og Roger. De hadde laget jegergryte, og den smakte kjempegodt.

Etterpå drakk vi gløgg, og pratet om alt mulig. Var fin og lun stemning, og humøret mitt steg heldigvis noen hakk, og jeg koste meg skikkelig!
Ingvill hadde julepyntet huset sitt, og det var så flott atte! (Jaja, så er jo det huset NYDELIG uansett hvilken årstid det er også da...)
Tusen takk for en flott kveld Ingvill, Roger, Maja Espen, Ann-Christin og Johan!

Maja og Ingvill har røykepause nr 48

Espen hadde pyntet med fakkelbokser utefor.

Happyface Ingvill!

Julepyntet kjøkken :)

Puselusa lå og fulgte med på alt som skjedde.

Ann-Christin er en smuuuule lei at at jeg drar frem kameraet tror jeg. Hihi...

Maja, søsteren til Ingvill.

Ingvill, Ann-Christin og Johan har røykepause nr 174...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar