lørdag 26. mars 2011

Hest, hest og atter hest...

Her forleden dag traff jeg ei jeg kjente da jeg var yngre. MYE yngre... Og som vanlig så spør jo folk: Hva driver DU på med da? Jeg svarte som sant at jeg "bor omtrent i stallen". Hun så overassket på meg, og utbrøt: ENDA!?
Hihihi... En gang hestejente, alltid hestejente tydeligvis. For noen av oss er det ikke en hobby, det er en livsstil...



Sist Torsdag hadde Mari-Lene avtalt med Sunny at hun skulle være med i stallen, og ri Troja siden ML ikke kan ri selv før vi har fått svar på blodprøvene. Mari-Lene og Sunny var venninner da vi bodde på Bjoa, og har nå begynt å ta opp kontakten igjen. Kjempegøy at Sunny ville ri Troja slik at hun fikk mosjon!

Sunny & Troja




Mari-Lene sto i midten og var instruktør.

Tidligere i uken satt jeg også på hesteryggen. Denne gang var det Rappen som fikk "æren" av å ha meg på ryggen. Hehe...
Rappen ble jeg kjent med da han var ca 3 år, og bodde på Bjoa hos Terje. Da var jeg hestepasser/slave, og hadde mye gøy med Rappen!
Nå står han i Haugesund og brukes som rideskolehest. Gøy å sitte på han igjen, han er utrooolig snill!!!

Fineste Rappen i verden!
Litt andre diverse bilder fra stallen:

Ingeborg og Korean.

Korean.

Goldo

Chaina

Joy

Cody

Sultan Shifari

Gentiana

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar