onsdag 30. mars 2011

Svanesjøen

I dag hadde jeg egentlig en avtale med Anja om at vi skulle gå tur, men så fikk jeg ikke tak i henne, så da ruslet jeg og hundene på tur alene. Jeg gikk ut til nydelige Ryvarden. Ved parkeringsplassen stoppet jeg bilen, og da så jeg et par svaner som svømte rundt i sjøen. Da var det selvsagt frem med kamera! Svaner er så flotte! Jeg elsker å fotografe de staselige dyrene, selv om jeg er LIVREDD dem!

Jeg knipset i vei, og syntes jo det var riktig flott gjort av dem å komme nærmere meg, slik at det var lettere for meg å ta bilder. Plutselig gikk det opp for meg at de var VELDIG nærme meg, og akkurat da freste den ene svanen. Jeg hoppet en meter rett til værs, løp som en idiot, og kastet meg inn i bilen og smalt døren igjen! Huttetuuu!

Her er noen bilder av de ondskapsfulle fjærkreene!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar