søndag 13. mars 2011

Trailertur med bikkjebaletten

På fredag hadde jeg absolutt ingenting å gjøre, så da lovet jeg hundene dyrt og hellig, at de skulle få en laaan, laaaaang tur!
Som den gode hunde-eieren jeg er, så måtte jeg selvsagt holde løftet jeg hadde gitt dem, og dermed ringte jeg til Anja og sa at vi ville bli med henne til Bergen når hun og traileren kjørte forbi Sveio.

Frk. Strikkende Trailertøs

Som sagt, så gjort. Vi kjørte til bensinstasjonen på Haukås, og møtte henne der. Propellus var også med i traileren så klart, og han ble kjempeglad for å få selskap av Prada og Punk! Alle tre hundene er vant til å kjøre trailer, så de la seg fort i køya og slappet av. Deilig med slike kjekke hunder som man kan ta med på hva som helst!

Punketrollet mitt!

Pradagullet

Fine Pellus!

Gjengen koser seg i traileren :)

Fineste Pradaen i verden!

Da vi hadde vært på Hansa og levert fra oss en henger der, så sa Anja at hun måtte vise meg noe! Og da vi kom opp på en parkeringsplass sto vår fremtidige utstillingsbuss rett foran nesa vår!
Herreguuud så gøy det hadde vært å hatt en sånn buss til å reise på hundeutstillinger med! Den var jo bare SÅÅÅÅ oss! Skal vedde på at hundene hadde likt den også!

Bussen "vår"!

2 kommentarer:

  1. Dere to hadde virkelig kledd den bussen.
    Trenger ikke male om engang. :-)
    Løp å kjøp.

    SvarSlett
  2. Definitivt den rette bussen for dere ja! Synes jeg ser dere komme humpende i smurfebuss :) hahaha

    SvarSlett