fredag 11. mars 2011

Vinterferie 2011

Lenge siden sist jeg har blogget nå, men det har skjedd så masse at jeg har ikke hatt tid til å skrive noe. Nå er det liksom vinterferie, men jeg må tilstå at jeg har ikke mye følelse av ferie akkurat...

Mandag, tirsdag og onsdag var det treningsleir i stallen, og i den forbindelse ble vi voksne opptatt på kjøkkenet og i rytterstuen. Det var 14 påmeldte jenter, og jeg tror alle jentene syntes det var lærerikt å være med på leiren.
Midt på dagen var det pause, og da ble det servert varmlunsj i rytterstuen.

Rytterne var seriøse og flinke, og tok treningen på alvor. Vi som holdt til på kjøkkenet derimot, var kanskje ikke fullt SÅ seriøse, men fy søren så gøy vi hadde det disse dagene!

Filmsnutt fra den seriøse delen:


Og en aldri så liten filmsnutt fra oss på kjøkkenet. Hahaha...


Prøvde å ta litt bilder også, men fikk ikke tid til så masse, vi sto jo på hue hele tiden omtrent! Det var travelt, men veldig gøy og sosialt!

Grethe i dagens outfit... Hehe :)

Ann-Christin i sin outfit... Litt sliten!

Gjengen samles rundt bordet.

Den ikke-så-veldig-tynne bikkja til Grethe var selvsagt på plass der det var mat.

Fruktfat sto fremme hele tiden, slik at rytterne kunne forsyne seg.

Trener, Linda Madsen, tegner og forklarer for elevene sine.

I teoridelen måtte elevene se film om sits, hjelpere og anatomi.

Therese på ponnien sin, Mario.

Lisa på hesten sin, Strauss.

Ingvill på Kathrine sin ponni, Sultan.

Karina på nye hesten sin, Streega X.

1 kommentar: