onsdag 30. mars 2011

Yrkespassasjer

Rett som det er hender det at jeg blir med min venninne Anja på jobb. Hun er yrkessjåfør, og kjører lastebil/trailer, alt ettersom. Vi har det selvsagt kjempegøy når "Team A & A" er på jobb. Nå har jeg funnet ut at siden jeg ikke har lappen på sånne store, gøye biler, så er min stilling altså "Yrkespassasjer". Hehe...

Sjåføren!

Her for noen dager siden var jeg på jobb som yrkespassasjer altså, og vi hadde noen leveringer rundt i distriktet. Da vi kom til Valevåg, så vi plutselig en liten kalv av rasen Skotsk høylandsfe som travet bortover langs veien. "Åhhh... den bare sååå MÅ jeg ta bilde av!" Men vi hadde selvsagt kjørt forbi han, og dessuten travet han inn på en sidevei. Møkk altså!
Men heldigvis visste Anja råd! Hun kjørte litt videre, og svingte hele lastebilen inn på en smal vei, og vips så var vi på samme sideveien som Hårek (som vi straks) kallte han!
Det gikk ikkel ang tid før Hårek kom travende mot oss, og jeg satt klar med kamera! Fikk tatt et par bilder gjennom vinduet.
Han var bare helskjønn! *smelt*

Verdens skjønneste Hårek! *ELSK*


Da vi var ferdige med leveringene, (og å kjøre etter Hårek, så klart), var det på tide å vende tilbake til terminalen og parkere lastebilen på TNR. Da vi kjørte over Karmsunbroa tok jeg bilde mot by`n.

Haugesund
Og da vi var på vei hjem skulle Anja bare en aldri så liten tur innom butikken og handle litt. Når hun kjører trailer går det alltid helt fint, men å parkere personbilen utenfor butikken var ikke så lett visst... Hun kjørte en smuuule for langt frem, slik at støtfangeren kom oppå kantsteinene der. Og så måtte hun jo rygge tilbake... Ups...

Sånn kan det gå... Og sånn GIKK det. Hihi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar