lørdag 2. april 2011

Sutreputre

Jaja, nå sitter jeg her og dingler da. Planen var egentlig at jeg skulle på fest i kveld for å feire at hesten til ei jeg kjenner vant V75 tidligere i uken. Hele vennegjengen er samlet hos Liv og Franc for å feire, mens jeg sitter hjemme med tidenes hodepine + moderat tannverk! Møkk... Synes faktisk skikkelig synd på meg selv altså! *Snufs*

Tenker på hvor gøy de kommer til å ha det i kveld, all latteren, alt hestesnakket, gode drinker...osv... Jeg skulle SÅ ønske at jeg var der! Håper de savner meg BITTELITT i allefall!

Så hva gjør jeg i stedet for å feste? Ikke så mye egentlig, men har tatt oppvasken i allefall. Og så skulle jeg skifte ei lyspære, men så hadde jeg selvsagt ikke rett pære i skuffen heller. TYPISK!
Og ute bøtteregner det!

Skal vi seee... Er det noe mer galt mon tro? Nei, tror ikke det. Skal ta tidlig kveld, og få meg en god natts søvn tenker jeg. I morgen håper jeg på godvær, for da skal jeg til travbanen og ta bilder.

Bilde fra en fest en gang... Skulle vært slik i kveld også. :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar