onsdag 6. april 2011

Karius og Baktus :(

Arghhh.... Forbanna småjævler altså! Nå har de holdt helvette med meg i 5 dager, og jeg er drita lei! Så i dag hadde jeg endelig psyket meg nok opp til å kjøre til Sveio og bestille time. Huff og huff så nervøs jeg var da jeg rånte over Paddeveien for å komme meg til sentrum.

Da jeg gikk inn la jeg merke til at det egentlig var ganske mørk der. Det viste seg at strømmen hadde gått i hele sentrum, så alt var svart. Siden de ikke hadde strøm på pc`ene heller, så fikk jeg ikke bestille time, men fikk beskjed om å komme tilbake senere. FØKK!

Jeg kjørte ned til en venninne som bor i sentrum, og satt der og dinglet en stund, og så kjørte jeg opp igjen til tannlegen. Endelig skulle jeg få bestille time for å bli kvitt faenskapen, tenkte jeg! Men neeeeida... Beskjeden jeg fikk var: "Han som du går til har sluttet, så vi tar ikke inn voksne lenger..." *Sensurert ordbruk*......
Så nå starter jakten på en ny tannlege... Huff. :(

Sur og lei vendte jeg snuten mot stallen heller. Heldigvis ble dagen i stallen bra i det minste. De siste dagene har jeg tilbragt 11-12 timer i stallen daglig. Har tatt litt bilder så klart, blant annet av Cornelia og Lucky.

Lucky

Anne Jorunn, hun som eier Lucky! Kjempejente!

Portrett av Cornelia.

Troja van Soma, vår sorte perle!

Mari-Lene og Goldorak De La Ferme

Reballe Gentiana titter ut av vinduet sitt.

Goldorak de la Ferme

Beste jentene i verden!!! Elsker dem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar