torsdag 14. april 2011

Min siste time...

Ok, nå nærmer det seg med stormskritt. Jeg skal altså sette meg i den elektriske stolen, og jeg vet min siste time er kommet, og at jeg kommer til å dø der inne på tannlegekontoret.
Det får tankene til å kretse rundt mine siste ønsker. Mitt siste måltid kommer nok til å bestå av nudler. Hurra liksom... Men trøster meg med at resten må jo bli bra i allefall:

Jeg vil selvsagt at kortgjengen skal bære den flotte kista mi som jeg vil begraves i.

Enten en slik som dette:

Eller denne:

Eller til nøds:
Og EN TING skal dere bare ha klart for dere:
Dersom dere så mye som PRØVER å begrave meg i noe simplere, så kommer jeg til å gå igjen og spøke resten av livet! Og det er ikke en trussel, men et løfte!

Så ikke gidd å prøv med denne!

Og dessuten skal jeg kjøre standsmessig til mitt siste hvilested:

Og så må vi ha musikk! Jeg vil at noen skal spille trompet, eller sax solo, "Blott en dag" og "You light ut my life".
Jepp, det var vel det viktigste tror jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar