torsdag 21. april 2011

Vår!

Nå er den utvilsomt på plass, den beste årstiden av alle! VÅREN!
Jeg våkner tidlig om morningen av at solen skinner rett på ansiktet mitt, og ute hører jeg den herlige lyden av intens fuglesang! Da er det deilig å sprette opp av sengen og ta fatt på dagens gjøremål!

VÅR

De siste dagene har det vært helt utrolig nydelig vær! Folk blir solbrente, ungene bader med ponniene sine, (og det går ikke alltid like bra for å si det mildt...), solbrillene er på plass, og grillen står klar!

Man må jo bare bli i godt humør av å omgås slike herlige folk som dette. Hehe...
Ingvill

Ingvill og Power Point

Arve

Amalie

Anne Jorun

Hestene har vært ute fra tidlig om morgenen, til sent på kveld, og de koser seg sammen, og nyter å få kjenne solen mot kroppen nå som de kan gå uten dekken.
I stallen er det masse å gjøre hele tiden nå, så det blir lite tid til blogging.

Trojagullet!

Cody

Wallander

Stig Henry
De siste dagene har Mari-Lene fått ri Lena sin herlige, hvite ponni Cody, og hun har storkost seg på ryggen hans. Det har gått så bra at nå skal kanskje få ri han på Roger-trening også. DET blir spennende det!
Mari-Lene og Cody

Sist mandag dro jeg, Anne Jorun, Amalie og Sandra til Nord Karmøy der de arrangertte Pay`n Jump.

Og kamera var selvsagt med, men fikk ikke tatt så masse bilder som jeg ville, for jeg gikk tom for strøm.

Therese og Mario

Selv om jeg egentlig aldri har drømt om Araber, så må jeg nok tilstå at denne er griselekker!

Flekkehest! Jeg elsker jo Pintoer, og denne var RÅÅÅ-PEN! *Ønske seg*

Hoppe kunn den også. En WOW-hest!

Wenche og Otto

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar