tirsdag 5. april 2011

Travløp

På søndag var det lokalkjøring på Haugaland Travpark i Haugesund. Det er ikke så ofte det skjer noe der, så jeg fant ut at jeg bare MÅTTE benytte anledningen til å fotografere travhester. Jeg har jo mest tilgang på sprang, dressur og hobbyhester, så travhester har jeg ikke noe særlig erfaring i å fotografere. Det var spennende å se om jeg kom til å få noen bra bilder av disse raske hestene!

Og himmelske fader for en fart på noen av dem dah! I starten ble det endel ikke helt bra bilder, for å si det mildt, men etterhvert gikk det bedre. Selv om jeg ikke driver med trav, eller har peiling på travhester, så var det noen av hestene som virkelig gjorde inntrykk!
Jeg STOOORKOSTE meg, selv om det var temmelig kaldt å stå der på sidelinjen.

Noen av bildene jeg tok:









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar