onsdag 13. april 2011

Sprangstevne på Karmøy

Søndag våknet jeg av at solen skinte, og fuglene kvitret. En sånn dag hvor du bare kjenner på hele deg at du VIL ut, ut, ut!
Egentlig hadde jeg planlagt å være hjemme og se sykkelrittet Paris-Roubaix på tv, men siden været var langt over gjennomsnittet bra, så ble det heller til at jeg pakket med meg kamera, og dro ut til Karmøy for å fotografere litt på et sprangstevne der.

Straks jeg parkerte bilen, begynte spørsmålene å hagle... Skal du ta bilder i dag? Kan du ta av meg? Tar du bilder hele dagen? Tar du bilder i 1.10 klassen også? And so it goes... Hehe. Utrolig gøy at folk er såååå fornøyde med bildene mine. HURRA! :)

Det skulle vise seg at "litt" fotografering ble raskt til MYE... jeg sto der fra 10.30-17.00 ca, og da var jeg fortsatt ikke lei egentlig. Heldigvis var stevnet slutt da, og jeg kunne kjøre til by`n og møkke hos Troja. Heldigvis var Henriette så grei å ta Troja ut for meg den morningen, så hun fikk stått ute i det flotte været, mens jeg koste meg på Karmøy.

Torill og Lexus

Silje og Goldorak de la Ferme

Anette og A1

Wenche og Jumping so Easy (Otto)

Wenche på halv åtte... Men klarte å klore seg seg fast, og bli oppå ryggen!

Annett, Tara og Chief Wigam

Merethe og superflotte Habana!

Merethe og Habana.

Ingrid og Speed Corvett

Gudrun og vakre Cachello Z
(Absolutt det bildet jeg ble mest fornøyd med av alle bildene jeg tok)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar