tirsdag 26. april 2011

Får jeg presentere: Ann-Christin

Jeg er veldig heldig som har masse gode venninner, og jeg prøver å være en god venninne tilbake. Her for et par uker siden fikk jeg litt kjeft av Ann-Christin fordi jeg hadde blogget om AJ, og ikke om henne, så her kommer en blogg om Ann-Christin, slik at hun ikke skal føle seg utenfor lenger:

Ann-Christin har jeg etterhvert kjent i noen år, og jeg har likt henne fra første sekund. Dama er klin kokos, nesten like gal som meg, og DET sier jo litt! Det er nok derfor vi går så godt overens!

Hun er ei dame man kan spøke, tøyse, tulle og le med, og vi har utrolig masse latterkick når vi omgås. Samtidig kan jeg alltid regne med at hun stiller opp når det er ting som IKKE er så kjekt også. Hun har alltid en klem å gi dersom jeg trenger det.
Akkurat som poteten, så kan hun brukes til alt! :)

Ann-Christin er medlem av den exclusive kortklubben vår, og har vært med fra starten.
Ann-Christin kan egentlig ikke forklares... Hun må oppleves, for hun er ei KANONDAME!

Bilder sier mer enn ord...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar