fredag 8. april 2011

Sprangtrening

I går var det sprangtrening ute, og jeg gledet meg som en unge til å ta bilder! Dessverre så hadde jeg endel kontorarbeid jeg måtte ta i stallen, så jeg fikk ikke sett på hele treningen. Jeg fant frem kamera, men det var skikkelig gråvær, og elendig lys, så bildene ble jo alldeles ikke slik jeg ville. I tillegg hadde jeg tydeligvis vært borti aktivitetshjulet, for det sto på makrofunksjonen så jeg...etterpå. MØKK!

Mari-Lene og Troja på trening.

Jaja, det kommer nok flere ute-treninger nå som det er vår. Og stevnene begynner også å være ute. Da er det gøy å være fotograf! HERLIG!


Troja er langt fra det å være en spranghest, men hun liker veldig godt å hoppe likevel. Hun kan faktisk hoppe ganske høyt, men det er ikke så ofte de gjør det siden hun er så ung enda. Hun trenger ikke trene høyde, hun trenger teknikk, og det var DET de trente på i går.
Både Mari-Lene og Troja var knallflinke!


Sliten Troja etter bra innsats treningen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar