tirsdag 1. desember 2009

Forberedelser til Køben!

I morgen på denne tiden sitter jeg på flyet, sammen med min datter Mari-Lene, min søster Julia, og min mor. Det er tid for den tradisjonelle juleshoppingturen til København. Nytt av året er at Mari-Lene også skal være med. Hun er 15 1/2, men har aldri reist noe særlig, så dette kan bli spennende. I allefall siden hun skal reise med oss!!! Min mor er usedvanlig vimsete, og ting går aldri etter planen når vi reiser. Aldri... Vi får håpe Mari-Lene ikke blir helt avskremt. Selv er jeg temmelig nervøs nå når det nærmer seg. Om det er pga selve reisen, eller fordi Mamma liksom skal passe på oss, er jeg nesten litt usikker på. Kan vi anta at det er en kombinasjon?

Anyhuuuu... I skrivende stund så er jeg i full gang med å pakke. (Ja, ikke samtidig som jeg skriver da, men dere skjønner forhåpentligvis hva jeg mener.) Pakkingen har gått greit helt frem til nå. Jeg skal liksom pakke sokker. Hm... Det var bare det å finne dem da. Planen var å ta med 5 par sokker, men som sagt: Ting går aldri etter planen.
I dag er tydeligvis en slik dag hvor vaskemaskintrollet har spist halvparten av sokkene, og bare spart en av hver sort til meg. Takk skal du faen meg ha, vaskemaskintrollet!
Jeg får stikke innom Europris og kjøpe meg noen par billige sokker før vi drar. Uuups... Så leit at jeg har vekslet alle pengene mine inn i danske kroner dah...
Jaja, de selger nok sokker i Danmark også.

Jepp, nå fikk jeg nettopp vite at min søster er syk, muligens halsbetennelse. Som sagt: Ting går ALDRI etter planen! *svimer litt av*

Wish me luck...

Avslutter med et bilde av meg og en nisse i Køben i fra i fjor:
ANJA :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar