lørdag 19. desember 2009

Snøen er her!!!

Wheeeeeeeeeee! Vi har snø!!! *hoppe opp og ned som en unge med trippel dose ADHD*

Da jeg tuslet på do i 03.00 tiden i natt, (mer eller mindre i søvne), så bare måtte jeg gløtte ut vinduet...
Værvarslingene har jo vært enige om at vi skulle få snø, de har bare ikke helt enige om hva tid den skulle komme. Og der jeg gløttet ut vinduet, halveis i koma, så jeg noe helt alldeles nydelig: Hvite, store snøfnugg kom dalende og landet stille på terrassen min. Jeg ble helt andektig, og ble blank på øynene! Jeg smilte ut i natten, og ønsket dem hjertelig velkommen.
Jeg krøp under dyna igjen, og sovnet med et smil rundt munnen.

Da jeg våknet klokken 07.00 var det ikke engang snakk om å prøve å sove lenger! Jeg spratt ut av sengen, og gikk inn i stuen og kikket ut... HVITT!!! Og mer hvitt kom dalende ned!
Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive følelsen engang, den var så...eh... WOW! Som om alt blodet i kroppen min var byttet ut med rosa champagne!

Jeg håper vi får ha snøen til over jul!

Se så nydelig å våkne til!!!

Glassklokke fra Holmegaard.

Julepynt i stua.

1 kommentar:

  1. Nå har vi mer snø enn på Headeren din! Hvem hadde noengang trodd det?!:D

    SvarSlett