tirsdag 15. desember 2009

Lilla make up

Egentlig er jeg jo hysterisk barnslig, og elsker rosa. Men siden det er advent, så sier det seg selv at det er lilla som gjelder. Lilla er adventsfargen liksom!
Ikke misforstå, jeg er egentlig veldig glad i lilla også, og føler vel egentlig at lilla kler meg bedre enn rosa. Det hender rett så det er at jeg bruker lilla både i klær, og make up, men i dag så valgte jeg å legge en ganske kraftig make up. I allefall var den kraftig til å være meg.
Det er nok ikke slik jeg kommer til å gå til daglig, men av og til er det morsomt å leke litt med make up.

Da jeg var ferdig så jeg jo selv at dette kanskje var litt "over the top" på en vanlig dag i stallen, men når ansiktet først var på plass, så var det heller ingen grunn til å vaske det vekk heller. Så da Mari-Lene var ferdig på skolen, dro vi i stallen. Stallklær og fest-make up, er en fin kombinasjon. Hehe.

Måtte innom Statoil en tur, og da jeg kom inn så sier hun dama der at "Oj, så lekkert sminket du var i dag! Hvor har du vært og blitt sminket hen!?"
Jeg ble litt paff, men stammet frem at "ehh...øh... Hjemme på badet" Hun trodde jeg hadde vært hos noen "proffe" som hun sa. Litt paff ble jeg, for SÅ bra var det da virkelig ikke, men utrolig gøy å få kompliment likevel!

Da jeg kom i stallen så kommenterte både Jorunn, og Lisa også at jeg hadde utrolig stilig make up! Jeg ble litt satt ut, men du verden så hyggelig! Kanskje jeg må bruke lilla make up oftere?

1 kommentar: