mandag 14. desember 2009

Julegaver

Nå er jeg og Prada alene hjemme, og nyter freden og roen. Jeg har benyttet anledningen til å pakke inn julegaver, og høre på koselig/morsom/vakker/tøff julemusikk. (Har alle kategoriene inne på pc`n.)
Jeg elsker å pakke inn gaver, og jeg pakker dem alltid inn selv! Ingen lite interressert butikkberte skal slurvepakke inn gaver som jeg skal gi bort. De skal være pakket med omtanke og kjærlighet, og det skal se pent ut.

Jeg kan godt bruke evigheter på shopping når jeg skal kjøpe gavepapir. Det er ikke alltid like lett å finne det rette papiret. Jeg er utrolig glad i slikt helt glatt metallicpapir, men de to siste årene har jeg ikke funnet det i butikkene. Så da blir det jo ekstra vanskelig å finne noe brukbart. Heldigvis har som regel Trendhuset mye gøy!

I år går det mye i sølv hos meg, men siden jeg har litt lite av det, så måtte jeg spe på med gullpapir også. Ser ut som det blir bra i år også, men vurderer å bytte ut sølvbåndet på gull-gavene. Eller kan det være sånt? *Usikker*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar